Száguldozó árnyak: Az F1 második számú versenyzőinek kihívásai és sikerei

P1racenews AI automatikus összefoglalója:


Alonso csak harmadik világbajnoki címével éri be, a Ferrarinak nem kell Montoya, Baumgartner szerződése pedig veszélybe kerül. Ezek voltak évezredünk legérdekesebb F1-es hírei január 15-én.

2009-ben Bernie Ecclestone továbbra is úgy gondolta, hogy szükséges az F1-es pontrendszer megváltozása. Felipe Massa szerint a Ferrarihoz érkező Fernando Alonso társaságában jobban érzi magát, és bensőségesebb a hangulat a csapatban. Jake Humphrey szerint a FOM tájékoztatta a televíziós közvetítő társaságokat, hogy teljes mértékben átállnak a full HD felbontású közvetítésre, és az F1 nagyon jól fog kinézni. David Coulthard szerint idén visszatér az a Mark Webber, aki 2010-ben az utolsó futamig harcolt a világbajnoki címért. Christian Horner szerint a hibrid korszak első szezonjában akár a mezőny fele is kieshet a szezonnyitó során, mivel nehéz lesz betartani az üzemanyag-felhasználási limitet, amit az FIA határozott meg. Paul Hembery, a Pirelli első embere szerint a szélesebb gumik bevezetése visszahozza majd a wow-faktort a Formula-1-be. A Manor csapata nagy eredménynek tartja, hogy átmentek a törésteszten és Nikolas Tombazis a Ferrari korábbi mérnöke lesz az aerodinamikai részleg vezetője. A Mercedes Valtteri Bottast és a Williamst szerette volna megszerezni Nico Rosberg váratlan visszavonulása után, de a wantage-i csapat nem szeretett volna elvenni egy ekkora lehetőséget jelenlegi pilótájától. Sergio Perez kulcsfontosságúnak tartotta az előtte álló szezont, mert csak akkor versenyezhet nagycsapatnál, ha extra teljesítményt nyújt, ami Esteban Ocon mellett nem lesz könnyű. Mick Schumacher, Michael Schumacher fia közel áll ahhoz, hogy csatlakozzon a Ferrari versenyzői akadémiájához, amit eddigól attól tartott, hogy az F1-es csapat mellett kötelezi el magát. Roy Nissany lett a Williams tesztpilótája, és három nagydíj első szabadedzésén is vezethette a csapat autóját. Kevin Magnussen bosszantja, hogy sokaknak eszébe jut először a golyós megjegyzése, amit 2017-ben tett Nico Hülkenbergnek. A Red Bull vezetője, Masashi Yamamoto szerint a Honda túl korán szállt ki az F1-ből, de támogatást fognak nyújtani a nevük ugyan kiállt, de a szakembergárdájuk mégis maradt. Max Verstappen komoly kirohanást intézett a virtuális Le Mans-i 24 órás futam szervezői ellen, miután sötét lett a képernyője közben, de végül serverhiba miatt elúszott a győzelem.

Tovább a cikkhez

Kapcsolódó bejegyzések